Keer terug naar het overzicht

Begeleiding met een plus 

Een nieuwe woning kopen is altijd spannend. Als je bij DCA je gedroomde woonst koopt, hoef je alvast niet wakker te liggen over de bouw van je nieuwe thuis. Je krijgt bij ons immers ondersteuning bij élke stap in het traject, van aankoop tot oplevering. Hiervoor kan je bouwen op onze klantenbegeleiding. Zij ondersteunen je met raad en daad in elke fase van het bouwen. Heel persoonlijk en met kennis van zaken zodat jij zorgeloos kunt uitkijken naar je nieuwe woonst.  Zo maken we samen van je nieuwe huis een echte thuis… 

Reken op onze klantenbegeleiding om te luisteren, te adviseren en uit te voeren voor een resultaat dat 100% voldoet aan jouw verwachtingen. Het takenpakket van een klantenbegeleidster is zeer divers. We lichten kort toe wat Mieke, Talitha, Marianne, An, Yakira, Febe, Caroline en Chayenne voor jou kunnen betekenen. 
 

Persoonlijk contact 

Allereerst is de klantenbegeleidster je aanspreekpunt en vertrouwenspersoon tijdens het hele bouwtraject. Ze luisteren in een persoonlijk gesprek naar al jouw wensen. Er zijn heel wat keuzes te maken en soms kunnen deze best lastig zijn. Dankzij hun relevante bouwtechnische achtergrond staan de klantenbegeleidsters je bij door alle opties helder toe te lichten.  

De keuze voor kwaliteit 

Bij DCA kiezen wij resoluut voor kwaliteit. Of het nu uw droomkeuken betreft, de juiste verlichting of de keuze van het sanitair, wij selecteren zorgvuldig onze partners. Je klantenbegeleidster doorloopt de brede waaier aan keuzemogelijkheden en in onze belevingsruimte kunnen we veel zaken heel concreet tonen zodat je een duidelijk beeld krijgt van de mogelijkheden. De klantenbegeleidster wijst je ook de weg naar zorgvuldige geselecteerde partners en toonzalen voor een verdere kwalitatieve afwerking van je instapklare woning.  

Werfbezoek 

Je klantenbegeleidster noteert al je keuzes op de bouwplannen, werkt ze grondig en gedetailleerd uit, en bezorgt jou een voorstel ter goedkeuring. Omdat het vaak moeilijk is om het totaalplaatje te zien, volgt een begeleid bezoek aan je woning in aanbouw. Zowel in de ruwbouw als de afwerkingsfase. Op die manier krijg je een duidelijk en tastbaar beeld van de vorderingen van de werken en kan je zelfs bijsturen waar nodig. Zo kijk jij zorgeloos uit naar de verhuis, terwijl je klantenbegeleidster over een feilloze uitvoering waakt. 

Alles bij de hand 

Via ons digitaal kopersplatform heb je op elk ogenblik toegang tot je volledige bouwdossier: plannen, materiaalkeuze, facturatie, fotomateriaal… Alles staat centraal verzameld. Onze klantenbegeleiding post hier ook regelmatig relevant nieuws: updates over de status van de werken, interessante blogartikelen, enz… 

Om de verhuis naar je nieuwe woonst probleemloos te laten verlopen, stelt de klantenbegeleiding een handige verhuisgids ter beschikking zodat jij niets over het hoofd ziet. Zo vermijd je onnodige stress en druk. 

Nazorg 

Na je verhuis stopt ons verhaal natuurlijk niet. We blijven steeds bereikbaar via onze nazorgdienst. De contactgegevens vind je terug op het digitaal klantenportaal dat ook steeds beschikbaar blijft na de oplevering. 

Voor een totale ontzorging tijdens het hele bouwproces kan je rekenen op ons gemotiveerd en ervaren team van klantenbegeleidsters. Ze staan je graag persoonlijk bij voor een eindresultaat dat volledig voldoet aan al jouw verwachtingen!